TMS+

Ticket Marketing Specialist
Billetsalgsområdet undergår gennemgribende forandringer netop i disse år, og både internettet og de sociale medier er ved at transformere salget og marketingkanalerne – tæt på fuldstændigt.
Det kræver nye kompetencer, nye arbejdsrutiner, en ny kundeforståelse og måske et helt nyt overordnet tankesæt. Under alle omstændigheder kræver det en række svære, men nødvendige praktiske, juridiske og organisatoriske valg. Bliv opdateret på markedssituationen og få et uovertruffent overblik over billetsystemet og problemstillingerne, når vi nu igen udbyder vores masterclass i billetsalg og marketing.

Hvad lærer man på kurset 
TMS-kurset er et mere teoretisk baseret kursus suppleret med øvelser i bl.a. kampagnemodulerne. Der kræves ikke uddannelsesmæssige forudsætninger for at deltage, men det er et tungere kursus, der går i dybden med en række af funktioner og emner.

Hvem bør deltage
Kurset er rettet mod beslutningstagere såsom:

  • Marketingchefer/-ansvarlige
  • PR- og pressemedarbejdere
  • Billetchefer og digitalt ansvarlige
  • Ledere med ansvar for billetsalg og strategi.

Arbejdsomfang
Kurset er funderet i teori og god praksis inden for områderne:

  • Billetsalgets organisering
  • Kampagner og effektmåling
  • Direct mail og mail(respons)systemer
  • Statistik, måling, trafik og Google Analytics
  • Branding og sociale medier.

Der vil blive gennemgået og udleveret artikler, lovstof og boghenvisninger, som anbefales læst. Der er opgaver, der skal løses i samspil med egen organisation mellem modul 2 og 3.

© Billetten A/S
Telefon: 75 54 20 81
Bredgade 32, 3. sal · 6000 Kolding